Olivier Lefèvre: blink uit dankzij jouw personal brand (Replay)

1 pers.

Digitaal. Inspirerend leren bij jou thuis

€ 7

prijs per persoon

Personal branding: presenteer de beste versie van jezelf

Op zoek naar een nieuwe job? Het verschil maken tijdens een sollicitatie? Of wil je net groeien in je huidige job? Dan wil je natuurlijk liefst de beste versie van jezelf laten zien. En daar kan een ‘personal brand’ je mee helpen! Wat maakt jou uniek? Hoe overtuig je anderen van je kwaliteiten? Wat zijn jouw dromen en ambities?

In dit webinar neemt HR consultant Olivier Lefèvre je helemaal mee in de wereld van personal branding. Je krijgt inzichten en tips om bewust na te denken over wie je bent, wat je kan en wat je wil. En je leert ook om dat krachtig over te brengen naar anderen (bv. op je cv of motivatiebrief). Verwacht je niet aan vage theorieën, maar aan concrete stappen die je kan ondernemen om van jezelf een ‘sterk merk’ te maken. Succes!

Wat haal je precies uit dit webinar?

  • Je leert op een zelfbewuste manier diep in jezelf kijken om je eigen verhaal in kaart te brengen.
  • Je staat stil bij de zaken waar je energie uit put.
  • Via toegankelijke oefeningen denk je na over de stappen die nodig zijn om je doelen te bereiken.
  • Je leert om heldere doelstellingen te formuleren en die in haalbare acties op te splitsen.
  • Je ontdekt hoe je (professionele) mogelijkheden kan creëren met je personal brand.
  • Na de sessie ontvang je een handig werkdocument waar je zelf mee aan de slag kan.

Hoe werkt het praktisch?

  • Duur: +/- 75 min.
  • Je schrijft in voor de replay van een live sessie. Je kijkt dus naar een opname van een eerder geplande live sessie. Er is geen (live) interactie via chat mogelijk.
  • Na inschrijving ontvang je meteen de link naar de opname per mail. Je kan onmiddellijk van start gaan.
  • De opname blijft beschikbaar tot 26/12/2024.

Wie is Olivier Lefèvre?

  • Consultant in employer branding & personal branding.
  • 16 jaar ervaring in leiderschap en innovatie bij Randstad.
  • Begon zijn loopbaan in media en leerde het belang van sterke communicatie.

Personal branding: presenteer de beste versie van jezelf

Op zoek naar een nieuwe job? Het verschil maken tijdens een sollicitatie? Of wil je net groeien in je huidige job? Dan wil je natuurlijk liefst de beste versie van jezelf laten zien. En daar kan een ‘personal brand’ je mee helpen! Wat maakt jou uniek? Hoe overtuig je anderen van je kwaliteiten? Wat zijn jouw dromen en ambities?

In dit webinar neemt HR consultant Olivier Lefèvre je helemaal mee in de wereld van personal branding. Je krijgt inzichten en tips om bewust na te denken over wie je bent, wat je kan en wat je wil. En je leert ook om dat krachtig over te brengen naar anderen (bv. op je cv of motivatiebrief). Verwacht je niet aan vage theorieën, maar aan concrete stappen die je kan ondernemen om van jezelf een ‘sterk merk’ te maken. Succes!

Wat haal je precies uit dit webinar?

  • Je leert op een zelfbewuste manier diep in jezelf kijken om je eigen verhaal in kaart te brengen.
  • Je staat stil bij de zaken waar je energie uit put.
  • Via toegankelijke oefeningen denk je na over de stappen die nodig zijn om je doelen te bereiken.
  • Je leert om heldere doelstellingen te formuleren en die in haalbare acties op te splitsen.
  • Je ontdekt hoe je (professionele) mogelijkheden kan creëren met je personal brand.
  • Na de sessie ontvang je een handig werkdocument waar je zelf mee aan de slag kan.

Hoe werkt het praktisch?

  • Duur: +/- 75 min.
  • Je schrijft in voor de replay van een live sessie. Je kijkt dus naar een opname van een eerder geplande live sessie. Er is geen (live) interactie via chat mogelijk.
  • Na inschrijving ontvang je meteen de link naar de opname per mail. Je kan onmiddellijk van start gaan.
  • De opname blijft beschikbaar tot 26/12/2024.

Wie is Olivier Lefèvre?

  • Consultant in employer branding & personal branding.
  • 16 jaar ervaring in leiderschap en innovatie bij Randstad.
  • Begon zijn loopbaan in media en leerde het belang van sterke communicatie.