Zet jouw expertise in de kijker. Op een authentieke manier, in de vorm van tips, technieken of redactionele stijl.
Een tastbare en geloofwaardige manier om jouw merk te integreren in relevante content.
Je brengt je boodschap in de vorm van een 2-pagina artikel of een reportage.
Je bepaalt zelf de inhoud, in lijn met de positionering van het magazine: mensen inspireren om bewust en gezond te leven.
- In een 2-pagina artikel geef je tips, technieken …
- In een reportage laat je in verhaalvorm een expert of ervaringsdeskundige aan het woord over tastbare content gelinkt aan je product, binnen de leefwereld van je doelpubliek.
Plaatsing
Je advertentie wordt maximaal in relevante content geplaatst.
Aanlevering
- Je inhoudsvoorstel wordt vooraf afgestemd met onze redactie.
- Het materiaal wordt door jou aangeleverd of kan worden opgemaakt door onze redactie. In dat geval brengen we een technische kost in rekening (tarief op aanvraag).
Richtlijnen
De publireportage onderscheidt zich duidelijk van de redactionele pagina’s. - Label ‘Partner Content’
- Vaste typografie
- Advertorials bevatten minstens 50 % tekst
Praktisch
Formaat:
2/1p aflopend - H 270 mm x B 420 mm
Aanlevering:
- Inhoudsvoorstel
- pdf met snijlijnen
- Titel: ± 50 karakters (spaties inbegrepen)
- Intro: ± 250 karakters (spaties inbegrepen)
- Body
- Structuur: x tips of vraag/antwoord
- ± 3.300 karakters (spaties inbegrepen)
- Quotes: ± 90 karakters (spaties inbegrepen)
- Foto
- Portret van de geïnterviewde
- Beelden die het verhaal visueel versterken
- Formaat: 300 DPI – JPG of PNG Format
- Logo: 300 pixels, jpg of PNG Format (met transparante achtergrond)