Seasoning your life, dat is waar Kikkoman al 300 jaar voor staat. Wij van Products and Brands Group brengen met veel plezier ook Colruyt Group Academy op smaak met Kikkoman, een authentiek product uit ons aanbod smaakmakers.
Products and Brands Group inspireert met de Smaakclub
Bij Products and Brands Group hebben we kennis en ervaring binnen verschillende voedingscategorieën. Voor elke categorie schuiven wij een duidelijke visie naar voor: van verkoop en distributie tot marketing. Met de categorie smaakmakers – we verdelen naast Kikkoman ook Tabasco, Maille en Ponti – willen we de meest betaalbare, kwalitatieve en toegankelijke luxe tot bij de consument brengen. Op De Smaakclub inspireren en educeren we bovendien de consument over onze merken. We gebruiken dit platform bovendien ook om inzichten te verwerven in de mening van deze consument.
Kikkoman: 300 jaar traditie
De geschiedenis van Kikkoman gaat terug tot in de 17e eeuw, toen de voorouders van de familie Mogi in het Japanse Noda een donkerbruine aromatische saus maakten van soja, tarwe, water en zout. Dankzij het unieke, maandenlange fermentatieproces geven deze 4 ingrediënten een rijke smaak aan elk gerecht.
Een traditie van 300 jaar dus maar niet bang voor innovaties. Er zijn variaties op de klassieke sojasaus met minder zout of gezoet maar ook andere kwaliteitsvolle Aziatische smaakmakers worden toegevoegd aan het aanbod. Leuk weetje: Kikkoman is officiële leverancier van het Japanse keizerlijke hof!
Laat je inspireren op www.desmaakclub.be en vergeet je geen lid te maken als je graag je mening geeft over smaken en nieuwe producten.
Smakelijk!