Bestellen
>Voor welke sessies kan ik vouchers bestellen
>Ik kan kiezen tussen één voucher die een aantal keer gebruikt kan worden of een aantal individuele vouchers. Welke optie kies ik het best?
Betalen
>Hoe kan ik betalen?
>Kan ik deze bestelling fiscaal aftrekken?
Tickets ontvangen
>Hoe krijg ik mijn tickets toegestuurd?
>Wanneer krijg ik mijn tickets toegestuurd?
Gebruikmaken van de tickets
>Hoe kunnen mijn medewerkers of zakenrelaties gebruikmaken van de tickets?
>Hoe lang is mijn ticket geldig?
>Is mijn ticket geldig op zowel Nederlandstalige als Franstalige sessies?
>Kan ik de tickets ook gebruiken voor de fysieke workshops van Colruyt Group Academy?
>Kan ik het webinar nadien nog bekijken?
>Mijn vouchercode werkt niet. Wat nu?
Andere vragen
>Ik heb nog een andere vraag. Hoe stel ik deze best?
Bestellen
Voor welke sessies kan ik vouchers bestellen?
Je kan vouchers bestellen voor alle digitale sessies met uitzondering van de digitale tastings.
Je kiest zelf of de vouchercode geldt voor één specifieke digitale sessie, een aantal verschillende digitale sessies of het volledige aanbod.
Dit kies je tijdens de bestelprocedure.
Ik kan kiezen tussen één voucher die een aantal keer gebruikt kan worden of een aantal individuele vouchers. Welke optie kies ik het best?
We laten deze keuze aan jou over omdat beide hun voor- en nadelen hebben:
- Eén voucher die een aantal keer gebruikt kan worden.
Wij bezorgen je één vouchercode. Deze kan je heel makkelijk communiceren. Wanneer iemand de code vergeten is, weet je meteen om welke code het gaat. De code kan meerdere keren gebruikt worden door éénzelfde persoon.
- Een aantal individuele vouchers.
Wij bezorgen je een Excel-file met het aantal bestelde vouchercodes. Zo kan jij iedereen z’n persoonlijke code bezorgen. Elk van deze codes kan maar één keer gebruikt worden. Elke persoon z’n persoonlijke code bezorgen, vraagt wat meer werk. Bij verlies zal je moeten nagaan wie je welke code bezorgd hebt.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Eens je jouw bestelling geplaatst hebt, gaan wij aan de slag. Binnen de 4 werkdagen sturen we je een factuur met de vraag om te betalen via overschrijving. Deze factuur dient binnen de 30 dagen betaald te worden.
Kan ik deze bestelling fiscaal aftrekken?
Ja, relatiegeschenken zijn tot 50% fiscaal aftrekbaar, personeelsgeschenken zijn tot 100% fiscaal aftrekbaar.
Hier zijn wel bepaalde voorwaarden aan verbonden, dus contacteer zeker je expert of bekijk onze brochure voor meer uitleg.
Tickets ontvangen
Hoe krijg ik mijn tickets toegestuurd?
Je krijgt je tickets steeds digitaal bezorgd, op het e-mailadres dat je meegegeven hebt.
Wanneer krijg ik mijn tickets toegestuurd?
Je ontvangt je tickets per mail. Je ontvangt binnen de 4 werkdagen een e-mail met de link naar uw tickets.
Gebruikmaken van de tickets
Hoe kunnen mijn medewerkers of zakenrelaties gebruikmaken van de tickets?
Surf naar de website van Colruyt Group Academy en log in via jouw XTRA-profiel. (Een vraag over je Xtra-profiel? Lees alle info op mijnxtra.be). Nadat je ingelogd bent, selecteer je de gewenste thema(s) en leg je ze in het winkelmandje. Bij het afrekenen voeg je de ontvangen vouchercode in in het veld ‘promocode’.
Hoe lang is mijn ticket geldig?
- Koos je voor een specifieke sessie, dan is je ticket geldig tot de start van de sessie. Koos je voor meerdere sessies, dan is je ticket geldig tot de start van de laatste sessie.
- Koos je voor het volledige digitale aanbod (excl. digitale tastings), dan is de voucher 12 maanden geldig.
Is mijn ticket geldig op zowel NL als FR sessies?
Ja. De vouchers zijn geldig op alle gekozen sessies.
Kan ik de tickets ook gebruiken voor de fysieke workshops van Colruyt Group Academy?
Neen! De tickets zijn enkel geldig voor digitale sessies (excl. digitale tastings)
Kan ik het webinar nadien nog bekijken?
De meeste sessies worden opgenomen. Na het live webinar ontvang je een link in je mailbox om te (her)bekijken. De opname is tot twee weken na het webinar beschikbaar. Op de inschrijvingspagina staat vermeld of een webinar al dan niet wordt opgenomen.
Mijn vouchercode werkt niet. Wat nu?
Neem hier contact op met ons op. We helpen je verder.
Andere vragen
Ik heb nog een andere vraag. Hoe stel ik deze best?
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Contacteer ons gerust via ons contactformulier. We helpen je via deze weg verder.